Spinne

ساخت وبلاگ

کتاب در سه جمله

یافتن چیزی مهم و معنادار در زندگی شما سودمندترین استفاده از زمان و انرژی شماست. این درست است زیرا هر زندگی دارای مشکلاتی است و یافتن معنی در زندگی به شما کمک می کند تا تلاش لازم برای غلبه بر مشکلات خاصی را که با آن روبرو هستید حفظ کنید. بنابراین، می‌توانیم بگوییم که کلید داشتن یک زندگی خوب این نیست که در مورد چیزهای بیشتر لعنت بفرستید، بلکه فقط در مورد چیزهایی که با ارزش‌های شخصی شما همسو هستند، لعنت کنید.

هنر ظریف عدم ارائه خلاصه F*ck

این خلاصه کتاب من از «هنر ظریف تلافی نکردن» نوشته مارک منسون است. یادداشت های من غیر رسمی هستند و اغلب حاوی نقل قول هایی از کتاب و همچنین افکار خودم هستند. این خلاصه همچنین شامل درس های کلیدی و قسمت های مهم کتاب است.

برای مشاهده و دانلود هنر ظریف رهایی از دغدغه ها صوتی به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

  • توصیه های مرسوم خودیاری که به شما می گوید موفقیت را تجسم کنید و در مورد نوع فردی که می خواهید باشید فکر کنید، تنها این ایده را تقویت می کند که شما آن چیز نیستید.
  • همه می‌خواهند باور کنید که راز یک زندگی خوب داشتن شغل بهتر یا ماشین بهتر یا دوست دختر زیباتر است.
  • کلید یک زندگی خوب این است که بیشتر از این چیزی به خود نگیرید. لعنت در مورد کمتر، لعنت به تنها چیزی که واقعی، فوری و مهم است.
  • ما دیگر با بحران مادی مواجه نیستیم. ما منابع زیادی داریم: تلویزیون و لباس و کالاهایی که به آنها نیاز نداریم. مشکل ما وجودی و معنوی است. ما آنقدر چیزها و فرصت های زیادی داریم که دیگر نمی دانیم به چه چیزی بپردازیم.
  • از آنجایی که اکنون تعداد نامتناهی چیزهایی وجود دارد که می‌توانیم ببینیم یا بدانیم، راه‌های بی‌نهایتی نیز وجود دارد که می‌توانیم کشف کنیم که اندازه‌گیری نمی‌کنیم، به اندازه کافی خوب نیستیم، چیزها به اندازه آنها عالی نیستند. می تواند باشد.
  • میل به تجربه مثبت تر، خود یک تجربه منفی است. و به طور متناقض، پذیرش تجربه منفی خود یک تجربه مثبت است.
  • دنبال کردن چیزی فقط این را تقویت می کند که در وهله اول کمبود آن را دارید.
  • پذیرفتن تجربه خود از زندگی به عنوان عالی و شگفت انگیز بزرگترین کاری است که می توانید برای خوشبختی خود انجام دهید.
  • "شما هرگز خوشحال نخواهید شد اگر به جستجوی آنچه که شادی شامل چه چیزی است ادامه دهید. اگر به دنبال معنای زندگی باشید، هرگز زندگی نخواهید کرد.» -آلبرت کامو
  • هر چیزی که در زندگی ارزشمند است با غلبه بر تجربه منفی مرتبط به دست می آید.
  • اگر بتوانید در مورد درد و رنجی که برای اهدافتان نیاز دارد، ایراد نگیرید، غیرقابل توقف خواهید شد.
  • لحظاتی که ما دست به کار نمی شویم و دست به کاری نمی زنیم، اغلب لحظاتی هستند که مسیر زندگی ما را مشخص می کنند.
  • تو قراره یه روز بمیری همه کسانی که می شناسید به زودی خواهند مرد. و در زندگی کوتاه خود فقط مقدار معینی از لعنتی برای دادن دارید.
Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها دانلود, هنر ظریف رهایی از دغدغه ها صوتی, نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 75 تاريخ : شنبه 27 خرداد 1402 ساعت: 11:32

کتاب صوتی مرگ ساز رمانی نوشته مایکل کرایتون نویسنده آمریکایی است. این دومین رمان او به نام خودش و دوازدهمین رمان کلی او است و درباره خطرات کنترل ذهن است . در آوریل 1972 منتشر شد و همچنین در ماه مارس، آوریل و می 1972 در پلی بوی پخش شد. در سال 1974 فیلمی به همین نام ساخته شد.

وقایع این رمان بین 9 مارس و 13 مارس 1971 اتفاق می‌افتد. هارولد فرانکلین "هری" بنسون، دانشمند کامپیوتر در اواسط سی سالگی، توصیف می‌شود که به دنبال یک تصادف اتومبیل دو سال از "صرع روانی حرکتی" رنج می‌برد. زودتر او اغلب دچار تشنج و به دنبال آن خاموشی می شود و ساعاتی بعد بدون اطلاع از کاری که انجام داده است از خواب بیدار می شود. در جریان این تشنج دو نفر را به شدت کتک زد. یک روز قبل از پذیرش، او پس از حمله به یک سوم دستگیر شد. او کاندیدای اصلی برای عمل کاشت " پیس میکر مغزی " الکترونیکی در آمیگدال است.منطقه ای از مغز وی به منظور کنترل تشنج ها که در خدمات عصبی-روانپزشکی (NPS) بیمارستان دانشگاه انجام می شود. دو جراح NPS، جان الیس و رابرت موریس، قرار است این جراحی بی سابقه را انجام دهند.

برای دانلود کتاب صوتی مرگ ساز به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

پیامدهای این روش توسط روانپزشک کارکنان NPS ، جانت راس، و بعداً توسط معلم سابق او، Manon، استاد ممتاز مورد سوال قرار می گیرد . مانون نگرانی هایی را در مورد روانی بودن بنسون مطرح می کند و پیش بینی می کند که جنایاتی که در طول خاموشی مرتکب می شود، محدود نخواهد شد. کتاب صوتی مرگ ساز الیس اعتراف می‌کند که کاری که آنها انجام می‌دهند یک درمان نیست، فقط راهی برای تحریک مغز در زمانی که رایانه احساس می‌کند یک تشنج شروع می‌شود. از تشنج جلوگیری می کند اما اختلال شخصیت بنسون را درمان نمی کند. الیس رویکرد خود را با اشاره به این که الیس متقاعد نشده است که عمل نکردن بنسون هیچ لطفی به او کند، منطقی می کند. وضعیت بنسون جان بنسون و دیگران را تهدید می کند، قبلاً سه بار وضعیت حقوقی بنسون را تضعیف کرده است و در حال بدتر شدن است. علیرغم نگرانی های مطرح شده، تیم تصمیم می گیرد تا عملیات را ادامه دهد. کتاب صوتی مرگ ساز

کتاب صوتی مرگ ساز  چهل الکترود در مغز بنسون کاشته می‌شود که توسط یک کامپیوتر کوچک کنترل می‌شود که با یک بسته برق پلوتونیوم در شانه‌اش کار می‌کند. بنسون باید یک برچسب سگی بپوشد که در آن دستورالعملی برای تماس با بیمارستان دانشگاه در صورت آسیب دیدگی وجود دارد، زیرا بسته برقی او ممکن است تشعشعات ساطع کند. در حالی که او در حال بهبودی است، زنی که خود را آنجلا بلک معرفی می‌کند، به موریس یک کلاه گیس سیاه برای بنسون می‌دهد که سرش قبل از عمل تراشیده شده بود. موریس مردی را که داوطلب می شود الکترودهایی را برای تحریک لذت در مغزش بگذارد، امتناع می کند، اما متوجه می شود که افرادی مانند بنسون به طور بالقوه می توانند معتاد شوند. او مرد نروژی مبتلا به اسکیزوفرنی را به یاد می آورد، که اجازه داشت هر چقدر که می خواهد خودش را تحریک کند و این کار را تا حدی انجام داد که در واقع آسیب مغزی به او وارد شود. راجر آ. مک فرسون، رئیس NPS، با بنسون مصاحبه می‌کند و متوجه می‌شود که منون و راس در مورد روان‌پریشی‌اش درست گفته‌اند و به پرستاران دستور می‌دهد که تورازین را به بنسون تزریق کنند.

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : کتاب صوتی مرگ ساز, دانلود کتاب صوتی مرگ ساز, نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 73 تاريخ : شنبه 27 خرداد 1402 ساعت: 11:14

کتاب صوتی کلبه عمو تم هریت بیچر استو (1811-1896) بیش از 30 کتاب منتشر کرد، اما این رمان پرفروش ضد برده داری او کلبه عمو تام بود  که او را به شهرت بین المللی رساند و جایگاهش را در تاریخ تثبیت کرد.

در سال 1851، استو به ناشر روزنامه لغو لغو دوره ملی ، قطعه ای را پیشنهاد داد که «تصویر واژه ای از برده داری را ترسیم کند». استو انتظار داشت سه یا چهار قسمت بنویسد، اما کلبه عمو تام به بیش از 40 قسمت رسید.

در سال 1852 این سریال به صورت یک کتاب دو جلدی منتشر شد. کلبه عمو تام با فروش 10000 نسخه در ایالات متحده در هفته اول پرفروش ترین پرفروش بود. 300000 در سال اول؛ و در بریتانیای کبیر 1.5 میلیون نسخه در یک سال. در قرن نوزدهم، تنها کتابی که فروش بیشتری از کلبه عمو تام داشت ، کتاب مقدس بود.

بیش از 160 سال پس از انتشار، کلبه عمو تام به بیش از 70 زبان ترجمه شده و در سراسر جهان شناخته شده است.

کتاب صوتی کلبه عمو تم از آنجایی که کانکتیکات آخرین ایالت نیوانگلند بود که در سال 1848 برده داری را لغو کرد، هریت می توانست در کودکی در معرض برده داری قرار گیرد. برخی از اولین خاطرات هریت مربوط به دو زن آمریکایی آفریقایی تبار در خانواده اش و یک زن آمریکایی آفریقایی تبار بود که توسط خانواده استخدام شده بود. هریت در بزرگسالی به یاد آورد که چگونه پس از از دست دادن مادرش به او دلداری دادند.

به عنوان یک زن جوان که در اوهایو زندگی می کرد، هریت به کنتاکی همسایه سفر کرد، ایالتی که برده داری در آن قانونی بود. در آنجا او از مزرعه ای بازدید کرد که الهام بخش مزرعه شلبی در کلبه عمو تام بود . در سینسیناتی، هریت آموخت که حتی بحث در مورد برده داری می تواند جامعه را از هم جدا کند: اکثر دانش آموزان مدرسه پدرش، لین سمینری، پس از ممنوع شدن بحث ها و جوامع ضد برده داری، در اعتراض ترک کردند. کتاب صوتی کلبه عمو تم

بعدها، استو روایات دست اولی را از افرادی که قبلاً برده بودند شنید و حداقل یک فراری را در خانه خود به کار گرفت. شوهر و برادرش به مردی پناه دادند و در راه آهن غیررسمی زیرزمینی کمک کردند. و او از داستان های جدایی بی رحمانه مادر و فرزندان وحشت زده شد. استو به عنوان زنی که مادر و یکی از فرزندان خود را از دست داده بود، با این زنان رابطه خویشاوندی داشت.

هنگامی که او شروع به نوشتن «کلبه عمو تام» کرد، استو از دوستان و خانواده خود برای ارسال اطلاعات به او دعوت کرد و روایت‌های آزادی و روزنامه‌های ضد برده‌داری را برای گزارش‌های دست اول جستجو کرد.

این اندوه کوبنده در کابین عمو تام گنجانده شد . استو گفت که این به او کمک کرد تا درد مادران را در هنگام فروخته شدن فرزندانشان احساس کند.

برای دانلود کتاب صوتی کلبه عمو تام به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

سپس، در 18 سپتامبر 1850، کنگره ایالات متحده مصالحه 1850 را تصویب کرد. از جمله مفاد آن، ایجاد قانون برده فراری بود. اگرچه کمک به افرادی که از برده داری فرار کرده بودند از سال 1793 غیرقانونی بود، قانون جدید ایجاب می کرد که همه، از جمله شهروندان عادی، به دستگیری افراد فراری کمک کنند. کسانی که به فراریان کمک کردند یا از کمک به بردگان امتناع کردند ممکن است تا 1000 دلار جریمه و به مدت شش ماه زندانی شوند.

پس از تصویب این قانون، هرکسی را می‌توان از خیابان برد، متهم به فراری بودن از برده‌داری کرد و نزد یک کمیسر منصوب فدرال برد. کمیسر با حکم آزاد بودن فرد مظنون فراری، 5 دلار دریافت کرد، و 10 دلار برای اینکه این فرد "مالک" یک برده باشد، دریافت کرد. قانون به وضوح از بازگشت مردم به بردگی حمایت می کرد. سیاه‌پوستان آزاد و گروه‌های ضد برده‌داری استدلال می‌کردند که قانون جدید به کمیسران رشوه می‌دهد تا افراد ربوده شده را به‌طور ناعادلانه به بردگی بگیرند.

استو عصبانی شد. او معتقد بود برده داری ناعادلانه و غیراخلاقی است، و به قانونی که شهروند - از جمله او - را ملزم به همدستی می کرد، سر زد. استو که در برانزویک، ME زندگی می کرد، در حالی که همسرش در کالج بودوین تدریس می کرد، با پنهان کردن جان اندرو جکسون، که از بردگی در کارولینای جنوبی به شمال سفر می کرد، از قانون اطاعت نکرد. وقتی او ناامیدی و احساس ناتوانی خود را با خانواده اش در میان گذاشت، خواهر شوهرش ایزابلا پورتر بیچر به او پیشنهاد کرد کارهای بیشتری انجام دهد: «...اگر می توانستم از یک خودکار استفاده کنم، هتی، چیزی می نوشتم که این موضوع را کامل کند. ملت احساس می کند برده داری چه ملعون است.»

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : کتاب صوتی کلبه عمو تم, دانلود کتاب صوتی کلبه عمو تام, نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 161 تاريخ : شنبه 27 خرداد 1402 ساعت: 10:51